Müügi- ja tagastustingimused

Veebipoe huup.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Hüüp Eesti OÜ (registrikood 14635104), asukohaga Kolde puiestee 78-85, Tallinn.


1. Müügitingimuste kehtivus
1) Müügitingimused kehtivad huup.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Hüüp Eesti OÜ (edaspidi HÜÜP veebipood ) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad HÜÜP veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Veebipood HÜÜP jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel huup.ee.

2. Kauba ja Hinnainfo
1) Veebipoes HÜÜP toodud hinnad ei sisalda käibemaksu.
2) Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
2) Eesti ostudel isandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (SmartPost 2,99. eurot; Omniva pakiautoaat 2,95 eurot või tulen ise järgi võimalus,mis on tasuta).
3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni ( 5 päeva pärast tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja veebipood HÜÜP vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) Veebipood HÜÜP jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel huup.ee.

3. Tellimuse vormistamine
1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „soorita ostˮ.
3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Edasi maksmaˮ.
4)Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: 

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
  • Arvega (arve saadetakse teile meilile).

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel ( E−R 9.00−17.00 ). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15.00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

7)Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas - pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskuse AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

8)Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

9)Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Müügilepingu jõustumine
1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood HÜÜP andma Tarbijale üle olemasoleva Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood  HÜÜP'ile tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 tööpäeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu ja muud EU liikmesriigid.

Väljapoole EU'd saatmiseks, võtke meiega ühendust huupeesti@gmail.com.

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood HÜÜP tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Itella SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaadi teenused Eestis. Lätis ja Leedus Omniva pakiautomaadid. Soomes postkontor või Itella SmartPOST pakiautomaat.
2) Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
4)Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-5 kalendripäeva jooksul.
5) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
6) Veebipood HÜÜP ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood HÜÜP ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.  
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

3)Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

4)Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel.

5)Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

6) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile huupeesti@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 

Avaldusele palume lisada:

  • nimi ja kontaktandmed
  • kaebuse esitamise kuupäev
  • kauba või teenuse puudus
  • tellimuse number
  • nõude summa

7) Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
8) Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood HÜÜP on nõustunud kaubale ise järele tulema.
9) Veebipood HÜÜP ei hüvita Tarbija poolt põhjuseta tagastatava eseme kättetoimetamise kulusid v.a. juhul kui tegu on SmartPosti või Omniva pakiautomaadiga.
10)Veebipood HÜÜP hüvitab Tarbija poolt tagastatava praak-kauba tagstamise kulud v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

7. Vääramatu jõud
1) Veebipood HÜÜP ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood HÜÜP ei saanud mõjutada või ette näha.

8.Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

9.Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile huupeesti@gmail.com või helistada telefonil: 56259440.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.